Biopremiär

Godkväll från Edinburgh!
 
Har precis lagat mig min godaste middag hittills. Mozzarellabiffar med sallad och vitlökssås. Jag börjar som smått hitta inspiration och även var allt befinner sig i mataffärerna. Maten är så himla billig här! Sen att jag börjat äta sallad? Efter 25 år av vägran, avsky och skam så har jag bara börjat äta det. Bara sådär. Avnjöt iaf middagen framför säsongspremiären av The Leftovers. Verkar dock inte vara en serie för mig. Vad ska jag se?! Rastlösare människa får man leta efter. Har fortfarande hosta så gym är tyvärr inget alternativ ännu. Men jag har iofs promenerat i 2 timmar idag så man kan ju ha gott samvete ändå.
 
Igår efter att jag varit på en flatview (som för övrigt gick bra! Flyttar in i en finfin lägga med 2 grabbar om 2 veckor) så gick jag och Ben på bio. 22 jump street. Några roliga scener men såna filmer är liiite för mycket för mig. Roligt att göra något i alla fall! 
 
Tyvärr blev det ingen golf idag då det regnar och Steven är den tröttaste som finns. Stackars mina vänner, krigar över 60 timmar i veckan på sina jobb.
 
Imorgon väntar bio iaf igen fast med några kollegor från jobbet. Fyfan vad jag älskar att bo här. Jag är ALDRIG stressad en enda sekund och det känns som att jag svävar på moln. Jag kan i princip promenera överallt eller så tar man en extremt billig taxi. Fuck kollektivtrafiken. Stockholm, jag kommer aldrig mer tillbaka.
 
Saknar dock att kunna ringa farmor lika ofta och mina vinsjälsfränder i landet blågult. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0