Dagen innan vinfredag

Hoho nu jävlar händer det grejer här borta.
 
Igår hade vi myskväll och jag bjöd på kycklingcurry! Fick lovord både från min vän och mina flatmates och deras vänner. Skapligt generad men glad. Finns det nåt bättre än när någon gillar den mat man lagar? Antagligen iofs men ändå. Sen kollade vi på en film. Transcendence. Den var kass. Var är alla bra filmer?
 
Imorgon är det äntligen fredag, vinfredag i vanlig ordning. Taggad, i vanlig ordning. Blivit lovad utflykt på söndag ifall vädret tillåter. Då kanske man kan få upp några bilder på den här satans bloggen. Knappt tagit några bilder sen jag kom hit. Har knappt ens suttit vid min egna dator? Vem är jag?
 
Allt är för bra nu. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0