Exhausted

Överlevt helg nummer 3.
 
I fredags sprang jag hem efter jobbet efter att ha blivit peppad inför vinfylla hela dagen. Drog hem till Ben och vi hade en rolig förfest innan vi vid 00-slaget drog till Bongo club. Där hävde vi vodkacola och inväntade alla våra vänner som var sena. Efter 1.5h timmes väntande kom dom äntligen och sedan bar det iväg. Drog till Cab vol för att avsluta den galna kvällen på Hive. Kröp hem och sov runt 05.00.
 
Hela lördagen spenderades i sängen med pizza och dåliga filmer. Efter många om och men blev man övertalad om att det minsann var hög tid att dricka vin igen. Jag är inte svårövertalad. Drog hem till Ben och vi förade där. Sen kom Aidan och Emily och hämtade upp oss in en taxi. Drog till nåt ställe som hette Le monde som var alldeles för fancy för mig. Sen blev vi oeniga om var vi skulle dra vidare så jag, Ben och Emily drog till Cab vol och hävde drinkar och dansade loss. Klockan blev 3 och det blev efterfest, igen. Vi la oss vid kl 06:00, vaknade 10 och hade dödsönskan (pga extrem trötthet).
 
Runt 14:30 släpade vi oss ut på stan för jag var tvungen att handla eftersom jag skulle på potluck-dinner tillsammans med mina kollegor. Mötte upp Kal lite snabbt för en drink eftersom jag inte träffat honom på nån vecka. Blev vatten för mig. Gick hem och gjorde världens godaste pastasallad och åkte iväg. Väldigt trevlig middag och gott! Använde dock förnuftet för en gångs skull och nekade snällt alla shots. Det var ju trots allt söndag.
 
Vaknade imorse och ville ta livet av mig när klockan ringde. Det vill jag fortfarande. Trött. Ont överallt. Gympremiär idag efter jobbet. Fyfan. 
 
Men ack vad alla trötta dagar är värda! Har det för bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0