Long time no see...

Hej! Kanske är världens sämsta bloggare. Glömmer hela tiden. För upptagen med annat.
 
Helgen som var spenderades på följande sätt

Fredag: Vinpepp hela dagen, springa hem och byta om, taxi till gänget för grillning och vin. Beslutade dock att inte följa med ut pga brutala skavsår.
 
Lördag: Vaknade, lekte med katterna och sen gick jag och handlade. Väntade. Sen kom Ben hem så lagade jag middag (oxfonden här är brutalt jävla salt förstörde maten). Sen såg vi på fotboll och drack drinkar. 01.30 spontanhoppade vi in i en taxi och drog till Hive för att skratta åt fjortisar och få oss en extremt billig fylla. Vi lyckades.
 
Söndag: Vaknade. Jag mådde bra. Drog på Rascals och käkade hamburgare. Gick runt och promenerade i solen. Hämtade sedan min kamera och drog upp på Calton hill och fotade lite. Åkte hem till Ben igen och åt kinamat och kollade på fotbollsfinalen med hela gänget.
 
Igår var jag på gymmet för första gången med. Kände mig väldigt vilsen men gjorde vad jag kunde och det känns idag. AJ. Sen lagade jag middag till mig och Ben och sen skulle vi se två filmer men båda verkade värdelösa så det fick bli Workaholics istället.
 
I veckan ut väntar gym, paella(aldrig ätit!), flytt på lördag och fest(chockerande osv)! Kommer dock sakna att bo med tyskarna. Hur softa människor som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0