Jägerbombs on a thursday

Gårkvällen var i impulsens tecken. Efter att Uruguay spöat England var alla lite för taggade för att gå hem. Slutade med att vi hamnade på The Hive kl 22 där en vodkacola/shot går loss på 2£. Helvetet vad roligt jag hade. Jag fick drinkar hällda över mig, badboll i skallen, drinkar på skorna och ett par softa solglasögon. Jag begränsade mig dock för en gångs skull och vaknade helt felfri imorse bortsett från att jag bara sovit 3 timmar. Jägerbomb = energidryck = jenny sover inte.
 
Dagen på jobbet idag gick i alla fall bra. Känns som att man lär sig allt supersnabbt. Alla kollegor är verkligen helt fantastiska. Hur kan det ens finnas så hjälpsamma människor?! Skulle flyttat för flera år sedan.
 
Nu går jag mest och hoppas på att jag ska få en ny lägenhet. Enda jag inte trivs med här är mitt boende. Vaknar på morgonen och det är svinkallt. Kläderna är fuktiga, aids i luftvägarna. Känner mig trött och sjuk. Måste bort härifrån!! Ska på en flat view på söndag, hoppas som fan på den. Sen får man väl ta in på hotell eller slagga hos någon vänlig själ tills vidare. Finns inte ens en gaffel? Jävla scam.
 
Nu blir det Fargo och sedan sova. Imorgon väntar premiärfyllan i Skottland. Wish me gl. #jägerbombcrew
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0