Recap och nytt boende

Amentjena,
 
Snabba svängar nu. Igår erbjöd sig en gullig kollega att rädda mig från mitt helvete till boende vilket jag gladeligen accepterade. Packade och hoppade in i en taxi och nu bor jag så jävla nice! 15 min promenad till jobbet, kan äntligen laga mat(!) och sover som en gud. Dock dras man ju med hostan från helvetet. Bröstkorgen hoppar snart ut.
 
Recap då, helgen. Fredag var lugn då jag var sjuk redan då. Lördag - Premiärfylla i Skottland. Blev inte alls som jag tänkt mig. Har en minneslucka på 3 timmar. Uppenbarligen har vi druckit en hel pitcher runt 02-tiden. Hamnade på någon form av efterfest med mina vänners vänner, som jag nu antar är lite av mina vänner också. Hade dock ingen aning om var jag var. Men vi hade de gött i söndags, grillade och drack vin hela dagen. Avrundade kvällen med Usa-Portugal. Sedan tog jag äntligen mitt förnuft till fånga och gick hem kl 01. Jag är inte svårövertalad när det gäller fest så ser det lite som en bragd.
 
Hostar vidare på jobbet för övrigt. Tror nog allt kommer gå galant tillslut. På fredag har vi final assessment och man måste få 90% rätt för att få börja jobba annars krävs mer utbildning. Blir till att plugga.
 
I övrigt så håller jag på att försöka hitta mig en liten etta där jag kan bosätta mig. Fick svar idag på en så ska ringa imorgon. Hoppas på det bästa.
 
Ikväll har Steven erbjudit sig att köra mig till en enorm mataffär, han vet inte vad han gett sig in på. Ska äntligen äntligen få laga mat för första gången på två veckor. Idag har jag förresten bott här i en vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0