Sista natten i Sverige

Nu ligger jag i min mjuka hotellsäng på Ibis precis vid Arlanda. Har fotbollsVM på tvn och sista avsnittet av Game of Thrones på datorn. Sämre har man haft det.
 
Helgen har vart helt fantastisk. I fredags blev det pizza och spontanutgång på Carmen. I lördags anlände min bästa vän i livet till Stockholm och vi var på Gröna lund och fick hjärtinfarkter. I alla fall jag. Avslutade kvällen med alldeles för mycket vin i vanlig ordning. Igår var det äntligen dags för #KENTFEST på Gärdet. Jag och Mia mötte upp Johanna och så drack vi vin i gräset fram till att Elliphant och Kent skulle sätta igång. Spelningen var helt fantastisk, som förväntat. Efter den hoppade vi in i en svarttaxi till The Wall för att stalka Jocke och grabbarna vilket vi även lyckades med. Har dock inga bilder inlagda på datorn så detta får bli ett inlägg utan. Jag såg för övrigt ut som en häst som badat i en tjernobyltank så det är nog lika bra.
 
Idag har jag som mest städat ur lägenheten och avslutade mitt liv i Stockholm med en 12-rätters tapasmiddag med Richa, Mats och Sebastian. Fortfarande matkoma.
 
Imorgon går flyget 8:40. Ser fram emot hotellfrukosten obeskrivligt mycket. Upp 05:30, känns ju sådär. Har ställt 74 alarm för min transfer till terminalen kommer 06:30. Man ska väl försöka hinna rädda det här slitna ansiktet innan avfärd tänkte jag. 3dagars brutalfylla har satt sina hemska spår.
 
När jag landat ska jag bara lämna mitt baggage i lägenheten och få nyckeln för att sedan möta upp Kal för lite äventyr. Ryktas om LITE(!) vin och fotbollsvm på kvällen. Sen börjar man jobba på onsdagmorgon. Så jävla sjukt.
 
HÖRS FRÅN EDINBURGH
 
Puss till mina typ 4 läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0