33 dagar kvar

Det känns som att det bara går mer långsamt för var dag som går. Jag vill packa mina väskor NU.
Idag har jag haft min sista avgörande intervju för ett jobb jag har sökt, ska få besked i slutet av veckan. Gjorde mitt bästa så det är bara att hoppas på det bästa. Hade underlättat psyket en del att få jobb direkt men om inte annat löser det sig. Förstår dock inte hur dem kan avgöra om man är rätt person för jobbet efte c
 
Det enda man kan fördriva tiden om dagarna med just nu är att kolla om bra serier. Precis avslutat Prison break. Var lika bra som första gången. I övrigt är det bara en massa papper och telefonköer med a-kassan. Man får vara glad om man lyckas få fram några pengar från de där jävla gamarna. Aldrig behövt förut så hoppas jag får jobbet så jag slipper även denna gång. Finns det några större miljöbovar? Det är 2014, hört talas om pdf-filer?!!!! Sen är man förkyld såklart så man missar kickboxningen och allt annat kul en obestämd tid fram över. Jag hatar att vara förkyld.
 
Imorse var jag även på besök i en tatueringsstudio så torsdag kl 11 nästa vecka smäller det. NERVÖS är förnamnet. Vet inte hur hög min smärttröskel är men den bör vara extremt hög vid det här laget med tanke på att jag gör illa mig var och varannan dag. Ska nog överleva. Tur mamma ska följa med mig, känns som man är 10 bast igen.
 
Hade jag inte varit så upptagen med att säga hejdå till allt och alla innan avresa hade jag legat på en strand någonstans just nu. Känns lite surt men man får offra sig för sina fina i livet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0